Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en nemen maatregelen om verspreiding van het coronavirus zoveel mogelijk te voorkomen. Veiligheid en de gezondheid van onze huurders en medewerkers staan voorop. Onze maatregelen op een rij:

Ons kantoor is gesloten.
U kunt ons bereiken via:

  • e-mail: woonservice@dgw.nl.
  • telefoon: 079 343 80 00 (maandag t/m donderdag van 9.00 - 16.00 uur, vrijdag van 9.00 - 12.00 uur).

Mail of bel ons gerust. Wij zijn er voor u en helpen u waar dat kan. Het kan zijn dat de wachttijd iets langer is dan normaal.

Heeft u een reparatieverzoek?
Reparatieverzoeken kunt u aan ons doorgeven via: 079 - 343 80 00. Samen met u kijken we wat we wel en niet kunnen uitvoeren.

Heeft u een spoedreparatie?
Spoedreparaties voeren we uit. Bel ons via: 079 - 343 80 00. Spoedreparaties zijn reparaties die niet langer kunnen wachten zoals:

  • gas, water, elektra: lekkages en storingen
  • riool: verstopping en breuken
  • glas: open buitenglas
  • cv: geen warm water en verwarming
  • liftstoringen

Heeft u een andere spoedsituatie? Bel ons dan direct.
Bij ernstige calamiteiten zoals brand: bel direct 112.

We bekijken welke onderhoudswerkzaamheden door kunnen gaan. Hierbij houden we natuurlijk rekening met alle belangrijke veiligheidsmaatregelen.

Waar kan ik terecht met andere vragen?
Stuur ons een e-mail met uw vraag via: woonservice@dgw.nl.


Via deze website houden wij u op de hoogte over nieuwe maatregelen.
Houd onze website dus goed in de gaten.