Compliment of klacht

Als u tevreden bent vinden we het fijn om te horen dat we het goed doen. Maar als u ontevreden bent, willen wij ook graag naar u luisteren. Geef uw klacht zo snel mogelijk aan ons door, zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

Klacht over een reparatie

Heeft u een klacht over een reparatie omdat het werk niet goed is uitgevoerd? Bent u niet tevreden over de uitvoering van de reparatie of hebben monteurs hun werk niet netjes gedaan en komt u er niet uit met de aannemer?
Laat het ons dan weten via woonservice@dgw.nl of door een brief te sturen naar: De Goede Woning, Postbus 11, 2700 AA Zoetermeer.

Klacht over ons

Als u vindt dat wij u niet goed behandeld hebben, dan kunt u een klacht indienen door een e-mail te sturen naar woonservice@dgw.nl of door een brief te sturen naar: De Goede Woning, Postbus 11, 2700 AA Zoetermeer. U krijgt binnen twee weken bericht over de verdere afhandeling.

Compliment

Bent u tevreden over onze service of om een andere reden blij met ons? Dat horen wij natuurlijk ook graag. Laat het ons weten via woonservice@dgw.nl of bel 079-343 80 00.

We komen er samen niet uit

Soms komen wij er samen niet uit en bent u niet tevreden.
Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland (KCWZH) en een klacht indienen. De Klachtencommissie is onafhankelijk en bestaat uit deskundigen die van buiten komen.

Klacht over het woonverdeelproces

Gaat uw klacht over het toewijzen van woningen? In dat geval kunt u dit melden bij de Regionale Klachtencommissie bij de Regionale Klachtencommissie.

Staat uw klacht er niet bij?

Dan kunt u contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar woonservice@dgw.nl of bel ons via 079-343 80 00.