Onze contactgegevens

Veel huurzaken kunt u zelf online afhandelen. Heeft u liever persoonlijk contact met ons? Stuur een e-mail naar woonservice@dgw.nl of bel 079 - 343 80 00

Contactgegevens:
Mailadres
woonservice@dgw.nl
Telefoon
079 - 343 80 00 (maandag t/m donderdag van 9.00 - 16.00 uur, vrijdag van 9.00 - 12.00 uur).
Postadres
De Goede Woning, Postbus 11, 2700 AA Zoetermeer

Ons kantoor is voorlopig gesloten vanwege het coronavirus.

Vanwege de coronamaatregelen zijn de telefoonlijnen drukker bezet dan gewoonlijk. Dit zorgt ervoor dat het iets langer kan duren voor wij kunnen reageren. U kunt ons een terugbelverzoek mailen via
woonservice@dgw.nl

Veiligheid staat bij ons voorop. We volgen de richtlijnen van het RIVM. Daarom blijven onze medewerkers thuis bij klachten als hoesten of een loopneus. Hierdoor kan het af en toe nodig zijn om een afspraak te verschuiven. We vragen hiervoor uw begrip.
Spoedreparatie melden?
Bel ons via: 079 - 343 80 00. Ook na openingstijd.

Spoedreparaties zijn reparaties die niet kunnen wachten zoals:
  • gas, water, elektra: lekkages en storingen
  • riool: verstoppingen en breuken
  • glas: open buitenglas
  • cv: geen warm water en verwarming
  • liftstoringen
Contactgegevens / communicatie:
  • e-mail: woonservice@dgw.nl
  • telefoon: 079 - 343 80 00; op maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 16.00 uur. En op vrijdag van 9.00 - 12.00 uur. De wachttijd kan iets langer zijn dan normaal.
  • kantoor adres: Maria Montessorilaan 11, 2719 DB Zoetermeer (voorlopig gesloten)

Overige gegevens

KvK Haaglanden: 27090567
BTW: NL0026.08.327.B01
IBAN: NL20BNGH0285028286
BIC: BNGHNL2G