Onze contactgegevens

Veel huurzaken kunt u zelf online afhandelen. Heeft u liever persoonlijk contact met ons? Stuur een e-mail naar woonservice@dgw.nl of bel 079 - 343 80 00

Contactgegevens:
Mailadres
woonservice@dgw.nl
Telefoon
079 - 343 80 00 (maandag t/m donderdag van 9.00 - 16.00 uur, vrijdag van 9.00 - 12.00 uur).
Postadres
De Goede Woning, Postbus 11, 2700 AA Zoetermeer

Ons kantoor is voorlopig gesloten vanwege het coronavirus.

Wij ervaren momenteel meer drukte dan gewoonlijk. Ook de telefoonlijnen zijn drukker bezet. Dit zorgt ervoor dat het iets langer kan duren voor wij kunnen reageren. We werken extra personeel in om u zo snel mogelijk te woord te kunnen staan.
U kunt ons ook een terugbelverzoek mailen via
woonservice@dgw.nl
Spoedreparatie melden?
Bel ons via: 079 - 343 80 00. Ook na openingstijd.

Spoedreparaties zijn reparaties die niet kunnen wachten zoals:
  • gas, water, elektra: lekkages en storingen
  • riool: verstoppingen en breuken
  • glas: open buitenglas
  • cv: geen warm water en verwarming
  • liftstoringen
Contactgevens / communicatie:
  • e-mail: woonservice@dgw.nl
  • telefoon: 079 - 343 80 00; op maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 16.00 uur. En op vrijdag van 9.00 - 12.00 uur. De wachttijd kan iets langer zijn dan normaal.
  • kantoor adres: Maria Montessorilaan 11, 2719 DB Zoetermeer (voorlopig gesloten)

Overige gegevens

KvK Haaglanden: 27090567
BTW: NL0026.08.327.B01
IBAN: NL20BNGH0285028286
BIC: BNGHNL2G