Onze contactgegevens

Veel huurzaken kunt u zelf online afhandelen. Heeft u liever persoonlijk contact met ons? Hier vindt u onze contactgegevens.

Ons kantoor is t/m 28 april gesloten vanwege het coronavirus.
Heeft u een reparatieverzoek?
Reparatieverzoeken kunt u aan ons doorgeven via: 079 - 343 80 00. Samen met u kijken we wat we wel en niet kunnen uitvoeren.
Heeft u een spoedreparatie?
Spoedreparaties voeren we uit. Bel ons via: 079 - 343 80 00.

Spoedreparaties zijn reparaties die niet langer kunnen wachten zoals:
  • gas, water, elektra: lekkages en storingen
  • riool: verstoppingen en breuken
  • glas: open buitenglas
  • cv: geen warm water en verwarming
  • liftstoringen
Heeft u een andere spoedsituatie? Bel ons dan direct.
Heeft u een andere vraag?
Stuur ons een e-mail met uw vraag via: woonservice@dgw.nl. Wij doen ons best om uw vraag zo goed mogelijk op te pakken.
U bereikt ons via:
  • e-mail: woonservice@dgw.nl
  • telefoon: 079 - 343 80 00; op maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 16.00 uur. En op vrijdag van 9.00 - 12.00 uur. De wachttijd kan iets langer zijn dan normaal.
  • postadres: De Goede Woning, Postbus 11, 2700 AA Zoetermeer

Overige gegevens

KvK Haaglanden: 27090567
BTW: NL0026.08.327.B01
IBAN: NL20BNGH0285028286
BIC: BNGHNL2G