Reparatie melden

Is er iets kapot in of aan uw woning? In sommige gevallen kunt u de storing zelf verhelpen.
Vindt u hier geen oplossing voor uw storing? Neem dan contact met ons op via woonservice@dgw.nl of 079 343 80 00.


Video's

Op ons YouTube-kanaal staan video's met handige tips.
Er zijn filmpjes over: wat te doen bij een stroomstoring, CV bijvullen, leertje van de kraan vervangen, doucheputje schoonmaken en nog veel meer.

Nul-op-de-Meterwoning

Speciaal voor bewoners van een Nul-op-de-Meterwoning legt Renée van Noort in deze video uit hoe het display in de huiskamer werkt. Via dit scherm is onder andere de verwarming en de ventilator in een NOM-woning te bedienen. Uitleg bediening verwarming en ventilator

In deze video Filters schoonmaken is te zien waar de filters van de ventilator te vinden zijn en hoe deze schoongemaakt kunnen worden. De filters moeten elke drie maanden worden schoongemaakt. De deur van de kast waar de filters inzitten kan worden geopende via het scherm in de huiskamer.

Kijk voor meer informatie over het bedieningsscherm op: https://factoryzero.nl/display/

Reparatie melden

Wie verantwoordelijk is voor een reparatie vindt u in het OnderhoudsABC.

Mijn reparaties

Bekijk online welke reparaties u eerder heeft ingediend of die anderen in uw woongebouw hebben gemeld.

Mijn reparaties bekijken